Ujra itt vagyok :)

 2009.09.30. 00:24

Nem tudom ez csak ugy kiraktam Final fantasy 9. amugy :) még dolgozgatom idebent gondoltam irok ide is egy kicsit szokás szerint megint a chat elött vagyok....hiába nem lehet elszakadni könnyen :D az utobbi idöben hihetetlen de nem történik velem semmi tudom hogy vannak ilyen napok de akkor is furcsa :) nem mintha falrengetö élményekre vágynék....olvastam ma sok jo blogot pl bkv figyelöt meg a homárt....ha csak a fele igaz amit ott irnak akkor nem semmi milyen dolgok mennek....mondjuk elképesztö sztorik vannak pl t-mobilerol nekem is van elöfizum de engem sosem szivattak még meg sem a nettel sem a telefonnal....meg ugy semmivel sem lehet egyedi vagyok? Kiváncsi lennék hogy másnak is vannak ilyen hajmeresztö történetei mint amit ott olvas az ember? Vagy csak vetitenek?.....Nem tudom mindenesetre elgondolkoztato..... 

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr291417217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.10.14. 22:18:03

Hmm Finalfantasy jó is:D

Adrienne nem látlak a chat-en:S
süti beállítások módosítása