Elöbb voltam netsz@ron :D

 2009.11.17. 22:10

 Hello mindenkinek.

Adri ujra ir egy kicsit , hogy miért is tüntem el?

Elég annyi hogy a chaten mindenki fakenek nézett s nem szerettem volna ilyen közegben tovább lenni.Vannak emberek akik hiányoznak Fityma,Anyád1 és nagyon kedves barátnöm ZSOFYYY igen igy nagybetüvel :) ö gyözött meg hogy nehogy már soha ne jöjjek vissza....Hát itt vagyok igaz ha nem is olyan gyakran de mostmár leszek.Anyád1 is mondta hogy ö pl kedvel nekem pedig többet érnek ök mint a többiek akik esetleg nem szeretnek :( cöh igy jártak....Nem is netezem már olyan sokat sok a munka meg mindig közbe is jön valami....Szoval röviden ennyi lenne...Mostmár mondom valamivel többet leszek .....

Nah pusz mindenkinek akinek hiányzom/tam :)

ADRI

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr881533065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.11.17. 23:00:57

Adriiii sírok sírok
újra vicca jöttél:D

Ne törődj az ilyenekkel, ha fake vagy ha nem, akkor is az én cuki fejü Adriennem leszel nekem:D

ZSOFYYY hát ö meg ki?:D
nembaj köszi ZSOFYYY neked is jár egy bő nyálas meleg puszis ölelés:D

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.11.17. 23:02:57

Ja igen bocsi, hogy későn írtam, elkapott a counter strike láz XD

és nagyon bele melegedtem:D
süti beállítások módosítása