00.37

 2009.11.18. 00:53

 Megint itt vagyok ujra.Nem tudok aludni.....lehet hogy ez senkit nem érdekel engem annál inkább mert holnap doli van.....Gondolkozom meglepö de tudok olyat is :D....Lassan jön a karácsony már várom szeretem az ünnep hangulatát a fényeket a fenyöillatot és azt a forgatagot ami ilyenkor van.Nagyon bizom benne hogy lesz egy kis ho is mert az azért csak ugy az igazi.Nagyon nem szeretem viszont az elanyagiasodást amely ezt a szép ünnepet végigkiséri.....Kinek mit vegyek???? Ez a legföbb kérdés s semmi más , ilyenkor jön elö hogy az év közben elfelejtett embereket minnél nagyobb ajándékokkal probáljuk meg lekenyerezni....Jan1-töl meg megy minden ugyanugy tovább s a szeretetre ismét kell várni 1 évet......Na mindegy nem sopánkodom itt probálok egy kicsit jobb kedvü lenni ha már fentlétre kárhoztatott a testem :D pedig jo lenne aludni csak hát nem igazán birok ugye.....Fankadeli-t hallgatok szeretem mivel az igazat mondja :) Sajnos kevesen értik meg a mondanivaloját :) Na de sebaj ez van nekem bejön.El kellene pippantani egy cigit is lassan :D szerintem ami késik nem mulik de kv-t most már nem iszok pedig kivánom nagyon :)remélem lassan el tudok aludni jajj már látom annyira álmi leszek reggel :(((( hát ez van valahogy csak kibirom.Le akarok szedni valamit a netröl s idegesit hogy nem jön le meg hol lassan jön hol gyorsan hiába van nekem itt gyors netem ha a béééna szerver nem engedi leszedni jajj annyira ciki 21.ik század és 141el jön a cucc......agyréééém :D nah megprobálok aludni kicsit majd irok még valamikor legyetek jok addig is pussz

Adry

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr61533404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.11.20. 06:03:23

Hmm, Adri nagyon szépet szóltál. Ez a karácsonyi dolog nagyon igaz:) Pénzes emberek már nem tudják mit vegyenek hisz már mindenük meg van:)
Szegények meg nem tudnak mindent meg venni, de az igaz, hogy ha nem is tudnak olyan jót venni akkor is vesznek valamit.

Fanka deli jó:)
cigi= halál, hülyeség szívni
kávé= hmm, finomnak finom, de az se jó!!

Főleg nem a fiataloknak!
süti beállítások módosítása