Srácok aranyosak vagytok komolyan....Sárkynak igaza van egy két dologban lehet nem kellene agyalni annyit de az általad leirt korhoz képest fejlödtunk azért igaz nem mindenben sajnos :) Neked aki továbbtanulni készül csak annyit kivánhatok hogy sok sikert :) jah és nehogy azt higgye valaki hogy én olyan bölcs vagyok 20 éves s ráadásul szöke is :D na mindegy....Tartogatok még engem és remélem titeket is érdeklö témákat s persze némi hétköznapi dolgok is lesznek benne.Most pl olvasgattam ill nézegettem rengeteg ország webcamjét ugyhogy jártam ma este : az usa-ban,finnországban,párizsban,erdélyben,egyiptomban....hatalmas dolog a net :)nekem egy nagyon furcsa dolog van hogy norvégiában az auto utakon zajlo forgalom zökkenö mentesen láthato mig bp-en a 21 ora 10es kamerakép szaggat elmosodott homályos...Arra lakik egy barinöm s azt mondta hazafele menet beleinteget a kamerába....nah most ezt a times squaren gond nélkül megteszik söt feliratokat is mutogatnak a nagyvárad téri kamera meg arra is képtelen hogy folyamatos képet adjon...szerintem gáz...na mindegy :) Nem igérem hogy ma irok még de holnap szerintem mindenképpen leszek s megosztom veletek mi történt velem persze csak ha van valami érdekes azt hogy ettem egy fagyit vagy ilyesmit azt nem szándékszom gondolom ez nem is hat meg senkit sem . Tervezem témának azt a feltevést hogy nem vagyunk egyedül , és hogy itt esetleg elöttunk volt már egy fejlett civilizácio Atlantis pl :) Nem tehetek rola érdekel ez is :) kedvenceim Nemere István , Erich von Daniken....

na legyetek jok jo éjt mindenkinek puszi 

Adry

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr621364716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárky 2009.09.06. 23:23:07

Tök mindegy, hogy hány éves vagy és hogy mekkora élettapasztalattal rendelkezel. Sokkal inkább legyen meg a saját bármilyen jellegű (formálható, tehát nem megrögzött, csakazértis) véleményed, sem hogy tömegtermék legyél. (és nem vagy az!) ;D
Szóval hajrá várjuk a témákat!

Asder666 2009.09.07. 15:43:11

Szia Adri:).Ehhez a témához úgy nem tudok hozzá szólni.Vagyis nem is tudok de azért akartam írni.:DÜdv:Asder

skybot 2009.09.07. 17:47:57

Köszi. Gyerekvállalás régen: Akkor azért nem agyaltak annyit mert: 1. más volt a nevelés, akkor ez egy csoda volt örültek neki, nem egy betervezett dolog. 2. akkor nem kellet ennyi minden a megélhetéshez. Volt állata minden családnak szinte. Az adott ételt, italt, ruhát stb. Akkor ha kellet esetleg plusz kaja, volt erdő, vadászat stb. Ma mennék el vadászni erdőbe. Hajaj kapnék is a fejemre. Webcamocról: Most őszintén gondolod, hogy nekünk van arra pénzünk mint Angliának, vagy USA-nak?:D
süti beállítások módosítása