Hello itt vagyok megint :)

 2009.09.18. 19:47

 Sziasztok kedves olvasók kicsit betegeskedtem....de ujra itt vagyok kinek bánatára kinek örömére.....Sok gondolat van bennem amit meg akarok osztani veletek.Kezdem is mindjárt az elején csak csinálok egy kávét ugy majd könnyebben jönnek a sorok :D.....Szoval kezdem is : Jol elmentem a napiszar chatröl ahova meglepö de szerettem járni mivel sok kedves embert ismertem meg (jah Fityma nem baj hogy kitetted a képem) megbocsátok :D Hogy miért is mentem el? Mivel meggyanusitottak hogy fake a képem s hogy fotozzam le magam most azonnal mert nem hiszik el hogy én vagyok mindent HAJNALI 3KOR TETTÉK MEG MIKOR ÉPP BESZÉLGETTEM... Na mindegy nem fogok bizonyitani senkinek ugyanugy ahogy anyád1qva sem bizonyit minek is tenné???? Inkább nem megyek oda többet pedig mint emlitettem birtam ott egy két arcot egy nagyon kedves lányt is megismertem ö TWEET igen igy csupa nagybetüvel.Fityma ha olvasod a blogom mondd meg neki hogy nyugodtan jöjjön ö is kommentelni.....Amugy pedig képet meg majd olyannak küldök aki megérdemli ha elhiszitek hogy én vagyok akkor jo ha nemnem.... Szerintem amugy meg nem egy amerika bombanö képét linkeltem be hogy ne lehessen elhinni....na mindegy 100 szonak is egy a vége ne ellenörizgessen senki...inkább leszek fake.....Sokat gondolkoztam mostanában ezen az idegenes dolgon...én boldog lennék ha lenne valami kapcsolat.Amugy influenzás lettem szerencsére nem h1n1 szoval teljesen átlagos megfázás vagy mi mostmár jol vagyok igaz még tegnap alig éltem de hatott a coldrex a meleg tea meg a sok alvás.Meglestem a füresz 5 öt (a 4nél ragadtam le) hát mitmondjak nem volt rossz , ugyanigy megettem a betegségem alatt a Terminator 4et is az is tetszett, valamint a kedvencek temetöjét az pedig egy régi klasszikus ugyebár:) Szoval ennyi minden történt velem miota nem voltam szoval kihagytam volna ezt a betegséget föleg hogy kaptam marcipános jégkrémet amit naon szeretek de ott van kibontatlanul majd jo lesz holnap. El is fog fogyni a 2l szerintem egyszerre benyomom (rajongok a marcipánért).Hát röviden ennyit majd irok valamikor még...addig is pussz nektek :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr461391368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.09.19. 10:02:29

Szia Adry, hogy ne olvasnám.
Tudom, hogy harizól vagy hariztál nagy f.. vagyok:S
Illet volna meg kérdeznem.
Bocsi:D (kapsz majd ő kávét xD)
Majd mondom TWEET-nek:D

Amúgy a influenzáról annyit, hogy én is beteg vagyok :S
nem kellet volna az a testnedv csere:D

Ja meg izé jobbulást:D;)

Panchee (törölt) 2009.09.19. 19:55:41

Megkaptam az üzenetet, kár hogy nem jössz fel többet:S
Nekem nagyon fogsz onnan hiányozni ám:)

Sárky 2009.09.22. 20:38:06

Ez a szemét influenza mindenhol végigsöpör. Ha minden igaz h1n1-m volt bár passzolok. A lényeg, hogy így több mint egy hét alatt talán kihevertem. Furcsa és idegesítő volt, hogy nem tudtam lábra állni, noha átlagosan 2-3 nap kell nekem (gyógyszerek nélkül).

Amúgy a fake dologról. Én nem úgy "ismerem" a sceene lányokat, hogy a rosszacska karizmájukról lennének híresek. :)
süti beállítások módosítása