jo kis téma :)

 2009.09.06. 22:11

http://hu.shvoong.com/movies/m-documentary/503702-az-előző-emberiség/

itt van mindjárt egy kis érdekesség és teszek be egy fotot is szerintetek miért készult miért csak a levegöböl láthato??? nem furcsa egy kicsit? kik lehettek az alkotok? nehezen hiszem el hogy a primitiv emberelödök ilyeneket csináltak volna....ezek a nacza vonalak amugy....vajon mi volt az alkotok célja ezekkel az ábrákkal amikor pontosan tudniuk kellett hogy csak a levegöböl jelentös magasságbol láthatoak? szerintem relytély :) ADRY

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr441364749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asder666 2009.09.07. 15:45:23

Hát ez furcsa... hmmm.én nem tudok rá választ adni.hmmmmm

skybot 2009.09.07. 19:02:20

Szerintem eléggé lebecsüljük őket. Nem voltak annyira primitívek szerintem. Honfoglaló magyarokat is primitívek tartották annó, pedig Európában írni sem utdtak akkor. Egyébként szerintem valami matematikai módszerrel csinálták meg. Még ha fel is szálltak volna, hogy írányították volna embereket?

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.09.13. 16:16:56

Huha én ilyenről még nem is hallotam ami levegőből és megfelelő magassából látható!
Szerintem ufók csinálták:D
süti beállítások módosítása