Hajnali 2....

 2009.09.21. 02:12

 Puszi mindenkinek , jajj ma nagyon jo volt fent voltam a chaten s beszéltem tweet-tel söt Vivcsi is beszélt vele (illetve irt) nah jo volt hogy tweet ennyire aranyos s kedves volt... annyira édes az a csajszi :) Igaz hogy soha nem láttam még Tweetet de valahogy ilyesminek képzelem valahogy ez jött le rola...mellesleg nagyon tetszik ez a kép nekem...ugyhogy kedves tweetym nehogy megharizz :DDD amugy ma semmi extra nem volt velem lassan telt a nap s holnap ill már ma ujra hétfööö nagyon utááálom (garfield után szabadon)...Lassan elmegyek aludni...majd irok még valamit holnap talán :) addig is legyetek jok s szeressétek egymást mert semmi nem rombolja ugy az emberek közötti láthatatlan fonalat mint a gyülölet.....

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr341395984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panchee (törölt) 2009.09.21. 23:47:53

Jujj :$
Örültem ám, hogy voltál fenn tegnap, remélem jössz máskor is^^
A kép nekem is tetszik egyébként,szóval nincs harag:P
De mostmár tudod, hogy én vagyok Tweet, nem tudom miért nem úgy regeltem, nah mindegy :D
Jah és ki nem hagyhatom, hogy :
www.undoritoperverzdögvagyok.coooom

:D

Fityma · http://fanfityma.blog.hu 2009.09.26. 19:06:28

Ehhez nekem nincs nagyon hozzá fűzni valóm csak annyi, hogy amit itt le írtál tényleg rendes lány Tweet:D
süti beállítások módosítása