köszi :)

 2009.09.06. 15:02

 

 

 És köszi aki kommentelt....Amugy most Kárpátia -Abbol a fábol- c száma szol na ezt hallgassa meg aki szereti s szerintem nem fog csalodni....na kész lett a kávém...

Amugy meg tök jo a kárpátia...én nagyon szeretem kiváncsi vagyok ki hogy áll ehhez a kérdéshez.:)

Adry

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr361363695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sárky 2009.09.06. 15:35:46

Én is nagyon szeretem a Kárpátiát. Becsülöm is őket nagyon, hiszen sokan ha máshogy nem, a zenén keresztül tanulnak sokat, és véleményem szerint ez a zenekar sokat tud üzenni. Sajnos, ahogy tapasztalom nem mindenkinek jut el az igazi üzenet. Pontosabban inkább nem mindenkinek ugyanazt üzeni. Mert előfordul, hogy a "vesszen az összes cigány" (és most eszméletlen szépen fejeztem ki magam) az ilyen számok alatt jelenik meg kommentként. És ugyanez lehet a helyzet a románokkal is. Elhiszem, hogy ők is beszólnak...de nem kellene feltétlen lesüllyedni a _beszólók_ szintjére.

Asder666 2009.09.06. 15:37:28

Szia.Hát sehogy nem is itélem el nem is szeretem.Ja és nm.Én köszönöm ezeket a elgondolkoztató témákat^^.Üdv:Asder
süti beállítások módosítása