Hát igen nem csináltam valami sok mindent....elvoltam vettem kajcsit ettem,kicsit aludtam ennyi volt....Holnap megint hétfö kezdödik a mokuskerék elölröl....Kicsit elgondolkodtam hogy hova is vezet ez a világ? Szinte mindenhol csak a gond és a baj s az apro örömöknek senki nem tud már örulni sajnos....Ez a fogyasztoi világ csak azt döngöli a fejekbe hogy minél többet venni venni venni vásárolni....és a kis dolgok felett már átsiklik az ember lánya :)...Szeretnék ebböl a dologbol kitörni s ma agyaltam azon hogy idén karácsonyra minden szerettemnek majd magam készitem az ajándékot....Igaz nem lesz plazma tv meg playstation de azt ne is tölem várják.Ma pl felhivtam egy ismerös csajszit mondom neki csak ugy hivtalak eszembe jutottál....Hát majd leesett a székröl hogy miért hivom ha nincs semmi baj....Szoval már a kommunikáciohoz is baj kell??? Pfff nem értem én ezt....na mindegy szerintem csinálok megint egy kávét s tovább netezgetem.Addig is pusz mindenkinek aki nézi és olvassa blogomat mondom ma kezdtem nehari ha esetleg még nem megy olyan rutinosan.....

Adry

A bejegyzés trackback címe:

https://egycsajsziirasai.blog.hu/api/trackback/id/tr421363684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Asder666 2009.09.06. 15:34:17

Teljesen igazad van!De ezen már nem nagyon lehet változtatni.Én is át siklom a kis örömökön pedig arra is oda kéne figyelni, örülni neki nem csak a sablon a szar ország ez meg azon gondolkodni ebbe megbolondul majd az ember.És ahhoz képest most kezdet a blogot nagyon jó kis témák vannak.Szia Pusz.Üdv:Asder
süti beállítások módosítása